Proč služby od nás

  • 01
    Důležitý je start. Protože pouze správně nainstalovaný stroj je zárukou úplné funkčnosti. Proto neposíláme neznámé stroje v krabicích poštou, ale instalují je naši technici. Tento proces odborné instalace je pro klienty JEDE zdarma. Tím také chráníme investici klienta.
  • 02
    Důležité je aby nápojový automat fungoval po celou dobu. Technika, nebo neodborné zacházení může způsobit dočasné omezení výdeje nápojů. Klienti JEDE mají k dispozici technický tým, který umí omezení rychle odstranit. Je pro nás samozřejmostí mít na skladě všechny potřebné náhradní díly nebo náhradní automat.
  • 03
    Důležité je aby klient JEDE nebyl nikdy bez nápoje. O to se stará tým "Péče o klienty". Pravidelná osobní jednání probíhají dle dlouhodobého plánu a zahrnují jak kontrolu automatů, tak produktový servis.

Služby

Náš osobní servis firmám, prováděný regionálními profesionálními týmy JEDE, tak aby klienti nikdy nebyli bez nápoje JEDE.

Žádné objednávky předem! Konkrétní sortiment si vyberete snadno a rychle přímo z vozu naší Nápojové ambulance. Nemusíte nikam jezdit, naše Nápojová ambulance přijede přímo za Vámi.

Tým vždy tvoří Obchodník Rozvoje, Obchodník Péče, Servisní technik a zástupce Back Office.

 

Obchodník Rozvoje

s Vámi projedná současný stav nápojového občerstvení a navrhne optimální řešení pitného režimu a nápojů ve firmě.

 

Servisní technik

Vám nainstaluje vybraný nápojový automat, proškolí obsluhu a předvede používání přístroje. Případnou poruchu je schopen odstranit do 48 hodin od jejího nahlášení.

 

Obchodník péče o klienty

Vás bude pravidelně jednou měsíčně kontaktovat, radit při výběru nápojů a zjišťovat jejich dostatek ve firmě. Překontroluje technický stav automatů a bude je udržovat v čistém stavu.

 

Back Office

je k dispozici pro přání a požadavky klientů na bezplatné lince:

 

800 100 586

Dpoint 1997 - 2018 | Web7.cz najdete webové stránky nebo eshopy a aplikace - jen si vybrat!